خانه / کتاب / دانلود رایگان کتاب بدنسازی برای همه

دانلود رایگان کتاب بدنسازی برای همه

دانلود رایگان کتاب بدنسازی برای همهReviewed by مدیریت فلکس آنلاین on May 19Rating:
دانلود رایگان کتاب بدنسازی برای همه
دانلود رایگان کتاب بدنسازی برای همه

کتاب بدنسازی برای همه

از: نون کوراک
مترجم: احسان کوثری نیا
موضوع: کتاب‌های ورزشی
۳۶ صفحه
فرمت: PDF
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳

معرفی کتاب بدنسازی برای همه
این کتاب برای استفاده همه ورزشکاران اعم از مبتدی و ماهر طراحی شده تا با توصیف کاملی از تمرینها، احتمال آسیب دیدگی ورزشکار به حداقل برسد. تاثیر هرکدام از تمرینها بر روی گروه های ماهیچه های مختلف بدن نیز نشان داده شده است. توصیه های ارایه شده می تواند در رفع ناراحتی برای افراد مبتدی در انجام تمرینات حرفه ای کمک کند. از این تمرینات کتاب می توان در شکل دادن یا تقویت ماهیچه های بخشهای گوناگون بدن استفاده کرد. برنامه تمرین خود را به گونه ای تنظیم کنید که ۲ تا ۴ تمرین مربوط به هر دسته از ماهیچه ها را در یک برنامه تمرینی خود انجام دهید. تعداد هریک از حرکات تمرین باید بین ۴ تا ۸ حرکت بوده و تعداد تکرار هر حرکت نیز بین ۶ تا ۱۵ بار باشد (برای خانمها، تعداد تکرار بیشتر توصیه می شود).

برخی از تمرینها، به ویژه تمرینات مربوط به عضلات شکم می تواند چندین بار تکرار شود. پس از گرم کردن بدن (با نرمش، دویدن آرام، انجام تمرینات بسیار سبک و غیره) تمرینها باید با ۶۰ تا ۸۰ درصد حداکثر وزنی که می توانید یکبار بزنید، انجام شود. به خاطر داشته باشید که تمرینهای مربوط به گروه های ماهیچه های بزرگ (کمر، سینه، پاها) نباید بیش از دو بار در هفته انجام شوند، در عین حال، تمرینهای مربوط به گروه های ماهیچه های کوچک (بازوها، شانه ها، ساق پاها، شکم) می تواند سه بار در هفته، یا استثناءاً، بیشتر انجام شود. اگر هرگونه ناراحتی (از قبیل تیر کشیدن یا هر نوع درد دیگری) احساس کردید، کلاً تمرین را متوقف کرده و به سراغ تمرین دیگری بروید، یا دست کم شدت آن را کاهش دهید.

انجام اشتباه حرکات بدنسازی، علاوه بر تاثیر منفی بر عضله، باعث آسیب دیدگی نیز میشود. به همین دلیل همیشه باید این حرکات را طبق اصول انجام دهید.

در این مطلب کتاب بدنسازی برای همه را برای شما آماده کرده ایم.

این کتاب برای استفاده همه ورزشکاران اعم از مبتدی و ماهر طراحی شده تا با توصیف کاملی از تمرین ها، احتمال آسیب دیدگی ورزشکار به حداقل برسد و همیچنین تاثیر هرکدام از تمرین ها بر روی گروه های ماهیچه های مختلف بدن نیز نشان داده شده است.

● فرمت کتاب : PDF
● زبان : فارسی
● تعداد صفحات : ۳۶

دانلود رایگان کتاب بدنسازی برای همه :

درباره ی مدیریت فلکس آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *